Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

35 feletti mindennapi gondolatok

35 plussz

35 plussz

Önbecsülés, avagy, ha betartod saját magadnak amit ígértél

2016. július 24.

2016. július 24. - Zso35

No, pirossal eddig még úgysem írtam. Pedig a kedvenc színem. Valamiért vonzom a piros dolgokat. No mindegy.

Kb. 2 hete írtam asszem. Azóta is-is történtek dolgok. Ami újdonság jelenlegi élethelyezetemet tekintve, hogy újra elkezdtem albivadázatba. Ennek sajnos több oka is van. Elsősorban az, hogy nem akarom majd az egész fizetésemet rezsire kiadni (ami ennél a lakásnál sanszos, hogy így lenne), másrészt pont múlt héten történt egy kis inzultus. Miszerint szombat este fél 9-kor szakadó esőben, egy megtermett cigó bácsi kés élezési szolgálatait ajánlgatta fel az összes lakónak. Hogy mi ezzel a gáz? Hát az, hogy konkrétan tehetetlen lettem volna, ha rámrugja az ajtót, a legnagyobb gáz ebben a sztory-ban az, hogy az utcai kaput kb. fél (de lehet hogy több) éve nem lehet bezárni, ergo bárki (mondom bárki!) be tud jönni, legyen fényes nappal, vagy setét éjszaka. És ez nem kicsit gáz. Sőt, über gáz. Én olyan helyen nem vagyok hajlandó lakni, ahol FÉLNEM KELL! És ezért a helyérét még én fizetek. Na azt már nem. A keresést az ismerősökkel kezdtem, de mivel nem jártam sikerrel, ezért hirdettem a face-s albérletes csoportba. Kaptam is már ajánlatokat, sőt egy lakást meg is néztem. Ja, az igényeimet lejjebb kellett adnom. Sajnos nem sajnos be kellett ismernem, hogy egyedül nagyon nagyon mázlival tudnék csak hozzájutni élhető és megfizethető garzonhoz. :( Úgyhogy már lakótársas dolgot keresek. Itt viszont annyi "kikötésem" van, hogy egy főt szeretnék hosszabb távon elviselni, és nem akarok koloniában élni többedmagammal. Tehát olyan ajánlatokat meg sem hallgatok, ahol mondjuk az egyik szobában egy pár lakik. Anno elég volt I. nemi és magánéletét végig hallgatni a másik szobából. Köszönöm szépen egyszer bőven elég volt.

Pont egy hete volt, hogy egy 28 éves fiatal srác rámírt. Szimpinek tűnt, az ajánlata meg főleg. Abban a lakásban volt a szoba, ahol ő lakott, és kaució nélkül cakk-pakk 45e adta volna ki. Nagyon bezsongtam rá, aztán kb. 3 nap éjjeli chat után kiderült, hogy már nem aktuális (egy haverjának adja ki). Le is konyultam, mint a bili füle.

Ettől függetlenül egy lehetőséget megnéztem a belvárosban, tőlem nincs messze. Ott egy szobáért cakk-pakk 62-63e forintot kell fizetni (2 havi kaucióval, ami 90e). A srác szimpi volt, de a lakásnak bőven vannak hiányosságai: pl. nincs előszoba, egyből a konyha-étkezőbe lépsz be, nincs cipő-kabát tárolásra alkalmas dolog, nincs sütő, illetve csak két égős a villanytűhely. Ezek tudatában én kicsit sokkalom az árát. Bár tény, hogy a belvárosban van, nagyon jó helyen, de maga a lakás nem egy nagy kunszt. Nagy dilemmában is vagyok, mert elkapkodni nem akarnám, viszont időm sok nincs, hisz lassan jönnek az egyetemisták és akkor nem lesz könnyebb találnom. Hogy is szoktam volt mondani? Úgy jó az élet ha ZAJLIK! :)

Exemmel nem beszéltem kb. 3 hete. Bár valamikor a múlt héten eszembejutott, hogy írok neki, de aztán elhessegettem a késztetést. Nem mintha nem írhatnánk egymásnak. Aztán a héten Ő írt rám. Végülis csak a szokásos ki hogy van kérdéskört jártuk körbe.

Pasizás döglődik. Igaz nem is töltök annyi időt az oldalon, hogy abból bárminek is legyen esélye kialakulni. Már egy ideje tervezem az adatlapom még jobban való átírását, de annyira nem érdekel ez a dolog, hogy nem is foglalkozom vele. Most az albi kérdés a fontos. Mindent szépen sorjában. :) Azt nem is tudom, hogy írtam-e, de B. akivel anno ideköltözésem után nem sokkal találkoztam (illetve láttam) a Sparba) ugyanúgy fent van az oldalon, mint anno 7 éve (jesszus ezt de szar leírni, 7 éve.....) Kicsi a világ. A héten egy srác arról akart meggyőzni semennyire kitöltött adatlappal és kép nélküli profillal, hogy Ő megfelel az én elvárásaimnak. Írtam is neki, hogy ha bizonyítást nyer, hogy ez tényleg így van, akkor beszélhetünk, de mivel semmivel nem hívta fel magára a figyelmemet, hagyjuk a szar dumát. Lassan azért el kell kezdenem halászgatni, mert telik az idő, és ketyeg az óra. Már egy hónapja nem szexeltem, úgyhogy jönnek majd a kaparos időszakok is lassan. Visszakanyarodva a 28 évesre (ami azért is "durva" mert pont hétfőn beszéltük odabenn, hogy nekem azért 30 felett kezdődnek a jelöltek...., erre tessék) elvileg arról volt szó, hogy mi majd bandázunk, meg megmutatja a várost meg sötöbö. Úgy is volt, hogy pénteken talizunk. Bár őszinte leszek enyhén csalódott voltam, hogy nem tudott segíteni albi ügyben, úgyhogy a lelkesedésem már bőven elveszett valahol az éterbe. Rajta fog múlni, hogy találkozunk-e vagy sem. Ismeretségnek végülis nem jönne rosszul, és talán elindulva ezzel valami életféleség is, több ismeretséggel karöltve. Nem zárkózom el a dologtól. :)

Amúgy most hétvégén ugyebár több minden is történt. Többek között ismét rájöttem, hogy miért kellene (illetve pont, hogy nem kell) beérnem kisebbel-alacsonyabbal? Elég sok magas pasi mászkál a városban itt Győrben. Úgyhogy nem, nem és harmadjára is nem vagyok hajlandó lemondani azon célomról (álmomról), hogy magas pasim legyen. És nem engedem meggyőzni magam, azzal kapcsolatban, hogy be kell érnem kevesebb/alacsonyabbal is. Mert nem kell!

De jöjjön a legfontosabb. Tegnap este volt a KONCERT!!! Amire majdnem nem mentem el, mert volt bennem egy kis félsz, hogyhát egyedül koncertre menni. De eszembejutott, hogy anno mennyit köszönhettem a HALOTT PÉNZ, illetve a WELLHELLO zenéjének, még idén évelején. Illetve az, hogy anno MEGÍGÉRTEM/MEGFOGADTAM magamnak, hogy elmegyek a koncertre. És milyen jól tettem, hogy nem basztam át saját magam. KIBEBASZOTT KURVA JÓ VOLT. LIBABŐR TÖBBSZÖRÖSEN, ORDIBÁLÁS, TAPSVIHAR (már fájtak a kezeim), NAGYON IZOMLÁZAM VOLT/VAN a lábaimban, mert kb. fél 7-től álltam fél 11ig (milyen jól jött most a kereskedelemben eltöltött 2 év, hisz jobb az állóképességem, mint anno). Most írták ki a srácok, hogy 45 (azaz negyvenöt) ezren voltunk. Nagyon-nagyon durva volt. HÁLÁS VAGYOK, HOGY ELMENTEM, HOGY A FIÚK ITT VOLTAK, HOGY ÉN ITT VAGYOK! KÖSZÖNET!!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://35plussz.blog.hu/api/trackback/id/tr588911850

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása