Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

35 feletti mindennapi gondolatok

35 plussz

35 plussz

Félév, meg a 400 nap

2016. szeptember 18.

2016. szeptember 18. - Zso35

Szánom-bánom. Ismét. Nem vagyok túlságosan aktív mostanában, márami a blog vagy akár a napló írást illeti (azt mondjuk már nagyon-nagyon régen nem írtam). Ez, hogy nem vagyok aktív jelenthetné azt is, hogy faja minden, van életem, és megvan a hercegem. De erről nincs szó. Mármint a herceg még kurvára nincs meg. Nem is tudom, hogy mikortól kellene már esetleg kétségbeesnem. A netes társkeresés nagyon gáz, most éppen egy nem kicsit kezdetleges oldalon vagyok fent, ahol kb. senki nincs. Vagy olyan pasi, akivel lehetne valamit (bármit-akármit) kezdeni olyan nem igen van. Sőt. A héten volt egy kis remény, ha más nem arra, hogy ismerkedjek egy győri 42 éves sráccal. De őszintén meglepett, hogy az ABBA a kedvenc együttese. Ok, én is meghallgatom, de hogy a kedvencem lenne? Max. a szüleimnek.... Illetve egy másik bibi az úriember házatájáról, hogy volt egy 17 éves kapcsolata. Azért a nem sámli, főleg, hogy szerény számításaim szerint első (vagy közel) szerelem lehetett. Bár nem vagyok látnok, de azért pár kérdést ez felvetne bennem. Egyszer beszéltünk, ha jól emlékszem csütörtökön face-n, azóta én nem kerestem - mondjuk Ő sem. Úgyhogy erről kb. ennyit.

Ma van kerek féléve, hogy aláírtam a munkaszerződésemet első (és minden bizonnyal nem utolsó) Győri munkahelyemen. Nem kicsit rohan az idő, na. Végülis most volt a szülinapom, aztán 3 hónap múlva már itt van 2017. Durva. Milyen is volt az első félévem:

 - mosolygós reggelek

 - mosolygós munkába indulások

 - újra értelmezett hétvégék

 - exes szexes hatos hétvége

 - napi HÁLA ÉS HIT

 - olvasás, új könyvek

 - költözés

 - jó kedvben telő munkanapok

 - új ismeretek (és van még belőlük bőven)

 - Halott Pénz & WellHello bulájkodás 25e embertársammal (örök élmény lesz :)

 - sok-sok fénykép készítése

 - sok séta

 - újra visszavörösödtem :)

 - ezzel, vagy ettől függetlenül: már 400 (!!!) napja NEM DOHÁNYZOM!! És erre nagyon büszke vagyok!

 

Ha már itt tartunk. Anno teljesen büszke voltam magamra, hogy bár nem dohányzok, de nem is híztam el/meg. Hát eme állításomat sajnos kénytelen vagyok cáfolni. Az utóbbi hónapokban a kis combikám és a hasam elég rendesen megnövekedett, ami nem kicsit zavar már. Ez már a második hét volt, hogy minden hétköznap egyből ahogy hazaértem kb. negyed óra-20 percet intenzíven taposok, meg tornászok (jó kis CORONITA zenére :) A futáson gondolkodok nagyon-nagyon, bár a tényleges elhatározás még nem született meg bennem. :( De nem adom fel. Az is tervben volt/van, hogy esetleg kondi terembe kellene járni, ha nem is minden nap, de mondjuk hetente 2-3 alkalommal. Itt, a lakástól pár lépésre is van egy - csak nem mentem még be megnézni kicsit jobban, hogy mi is a szitu. Végülis nem hiszem, hogy annyival többet ennék, csak ugye szerintem a nasi az több. Meg hát ugye az intenzív mozgás is eltűnt az utóbbi lassan 3 hónapban. Amíg gyűrtem/ gyűrtük a lepedőt az ex-szel addig a kalóriaégetés más nem hétvégente nagyobb hőfokon működött. Mostanában hétvégén inkább bevitel van, nemhogy égetés. Bár múlt hétvégén elég sokat mászkáltam meg fényképeztem, mint a Zállat. :)

EX: ugyebár lassan 3 hónapja nem találkoztunk. Túl nagy társalgás nem is nagyon volt köztünk. Tud arról, hogy elköltöztem, de kb. ennyi volt a mostanság köztünk lévő eszmecsere. Egészen a ma éjjelig. 3 sörrel a gyomromban és a ténnyel a tudatomban, hogy hoho már 400 napja nem füstölök eléggé tökösnek éreztem magam ahhoz, hogy ezt a tényt az Ő orrára is rákössem (akarja nem akarja). Kemény fél 1-kor éjjel küldtem el neki az üzit facen és ő vissza is írt. Ja, az üzibe azt is leírtam, hogy azt a drága kulcsot én már nagyon visszaadnám, mert enyhén frusztrál a jelenléte, főleg, hogy minek is van nálam. Írta, hogy akkor majd ő eljön valamikor, de hogy mikor azt persze nem tudja. (jellemző). Ma még volt pár szavas-rövid mondatos eszemecserénk, de a nagy semmit beszéltük meg. Ahogy szoktuk. :)

Őszintén hiányzik (na nem az exem), a szex már inkább, de nem is a szex. Hanem a régi tökös Zsó énem, a Pösti énem, aki élt és ismerkedett és nem volt bemerevedve (milyen szó már ez?) a saját kis életébe. Vissza kell szereznem Őt és egy kicsit változtatnom a pasizos stratégiámon, kicsit lehet lazábbra kell vennem a figurát és növelni a határokat (de csakis az életkor tekintetében, a magasságból nem adok egy centit sem). Lassan 3 hónapja nem szexeltem, és össze kell kapnom magam, mert az idő csak telik és a hosszú böjtöknek nem szokott jó értelemben vett csattanós vége lenni. Általában akkor szoktam magam valami több szempontból is deffektes pasi karjaiban találni. És ezt nem kellene újra meglépnem, volt már rá jópár példa a múltban. Szóval a lényeg, el kell keresnem a tökösségem.

Most ennyi, lassan szundi-bundi. Jövök még.

HISZEM, HOGY HOLNAP EGY CSODÁLATOS DOLOG FOG TÖRTÉNNI VELEM!

 

HISZEM, HOGY MEGTALÁLOM ŐT. TUDOM, HOGY MEGTALÁLOM ŐT! :)

 

Zs

 

A bejegyzés trackback címe:

https://35plussz.blog.hu/api/trackback/id/tr3411721711

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása