Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

35 feletti mindennapi gondolatok

35 plussz

35 plussz

Na még mit nem......

2016. február 09.

2016. február 09. - Zso35

Úgy tűnik lassan, de biztosan beállok a heti egy poszt megírására. Vagy nem. :) A nagy bűdős helyzet még mindig változatlan, a napok majd ugyanabban a rituáléban telnek el, max. azt veszem észre, hogy baszd már megint vasárnap van, miközben tegnap mondjuk még csak kedd volt. Szombaton volt 2 hónapja az uccsó munkanapom. Többek tűnik mit ne mondjak, és bár sokat nem agyalok ezen (mármint agyalok, de nem perceként) de már nagyon dolgoznék. A napjaim mostanában az olvasás-angolozás-meló és albi keresés triumvirátusa köré épülnek fel. Az éjjeli alvás még mindig csak éjféltől elérhető, de kb. fél 8 körül már magamhoz szoktam térni (úgy ahogy), de folyamatos szundi nyomás alatt tartásával kb. 9kor mászok ki az ágyból. Igenám, de ma befejeztem az angolos programot, amit kb. december közepén kezdtem el. Végre valami amit elkezdtem és be is fejeztem. Az utóbbi napokban nem kicsit nyomtam meg a sebességemet, mert kiderült, hogy G. taxis haverom (naná, hogy Pöstről, meg a netről, meg a Krisztus előtti 800-as évekből) is csinálja ezt a programot, és amióta ez kiderült gázt adtam, és belehúztam a szituba. Meg is lett az eredménye, mert ma délután kivégeztem az uccsó feladatot is. Büszke is vagyok! ;)

A meló keresés is-is megy, nap mint nap nem művelem. Illetve a hirdetéseket minden nap nézem, de pályázni nincs humorom minden nap (hisz én utána nézek a cégnek, és próbálok pár neki szánt mondatot is belecsempészni a pályázatba) ahhoz meg azért kell az ihlet. Ami azért mindennap nincsen. Tegnap kb. 10 pályázatot adtam be. Volt köztük hirdetéses is, meg vaktában beadott is. Sajna az időm fogytán, mert kb. még egy hónapom van. Úgyhogy kell nézelődnöm a környéken is, mert őszintén közmunkásnak nem szívesen mennék el. :( Ami nagyon-nagyon elszomorít és felháborít, az az albérlet árak. Még mindig. Párhuzamosan nézem a Pesti és a Győri árakat, és azt kell, hogy mondjam a Győri árak némely tekintetben bőven verik a Pestieket, csak sajnos minőség nem mindig nő az árral egyenes arányban. Ex kollegina nagyon csöndben van, én többször próbáltam már társalogni, fel is ajánlottam a füleimet (mert sejtettem, hogy valami bibi van), de nem élt a lehetőséggel, sőt ha én nem írok, akkor ő nem írna magától. Nagyon sajnálom, pedig az a lakás nekem nagyon is jó lenne (mondom ezt úgy, hogy még nem is láttam), az ára mindenképpen. Plusz azért nagyon nem mindegy, ha az ember tudja, hogy lesz hol laknia. Túl lihegem nem kicsit ez a dolgot, és kell is tartanom egy nap szünetet, mert már nagyon tele van a fejem, ezzel a sok hirdetéssel, amit napi szinten elolvasok és értelmezni próbálok. Pause alatt mondjuk nem igen tudom, mit is értek. Mert itthon azért nem annyira egyszerű, mennék én valahova.De hova?

Olvasni ismét az Ízek, Imák, Szerelmek-et vettem elő. Örök könyv, mindig is az volt, és az is marad. Pont most jutott eszembe, hogy anno 2011. őszén amikor az exem zenekarával volt szerencsém egy 3 napos turnén részt venni, aminek keretében Olaszországban is voltunk vittem magammal a könyvet. Tegnap egy hét késés után megérkezett a Tabuk nélkül könyv is. Végre. Bár egy kicsit csalódtam, azontúl hogy alapjáraton is többször rá kellett írnom a Facebook-os oldalra, hogy mi a helyzet a rendeléssel, és amikor megjön akkor látom, hogy nincs 200 oldal.  :( Mindez 3.500 kemény HUF-ért. Elkezdtem olvasni, de tegnap ugye rádióztam is este, és akkor nem tudok olvasni. Ma még nem olvastam. De pl. szerintem ha holnap csak olvasnék, akkor egy nap alatt ledarálnám. Amúgy nem kicsit durva, hogy idén (pedig még csak ugye február eleje-közepe van) már a 4dik könyvemet olvasom. Az utóbbi években összesen nem olvastam ennyi könyvet. Úgyhogy ez mindenképpen pozitív változás. :)

Ami most nagy pozitívum az életemben, az a ZENE! Későn érő típus lévén nekem vagy inkább hozzám csak most jutott el a HALOTT PÉNZ illetve a PUNNANY MASSIF magyar mostanság menő együttesek sikere. És valóban jók a srácok, olyannyira, hogy most ha tehetem és van időm, akkor csak őket hallgatom. Sőt mennek majd szépen a telómra is. :P  Ez egy nagyon nagy kedvencem, szerintem Qva jó a zenéje, a szöveg meg állati:

 

Amúgy lelkileg is-is vagyok. Kicsit kezdek pánikolni. Ami nagyon nem menő. Naná, hogy néha őfelsége is eszembe jut. Ma éppen azért, mert gondoltam átküldöm neki a régi képeket amin rajta van ő is, de aztán az jutott eszembe, hogy mi van ha ebből az esik le neki (bár mint tudjuk a FÉRFI logikát én soha nem értettem meg, és most sem hiszem, hogy menne), hogy én lezártam a dolgot (miközben a lófaszt, vagy a rossebb tudja) és megyek tovább, de már mással. Miközben erről még basszottul nincs szó. Úgyhogy nem küldtem neki semmit. Amúgy ismét le van nálam tiltva, tudom dedós meg minden, de valahogy meg kell védenem saját magamtól saját magam. Aztán remélhetőleg alakul a Sors-om, az Életem és nem kell, illetve nem lesz időm már ezen agyalni.

Amúgy, hogy mennyire van SORS! Tegnap a szokásos hétfő esti program, Rádió Bézs, este 9től 11ig Pilát Gábor hallgatása. A műsor a Sors-ról szól, és az első mondatokban arról az Ízek, Imák, Szerelmek van említve, amit most olvasok én is, és amit anno a Sors akart, hogy megvegyek (tuti, hogy így van, bizonyítani is tudom!). Azért ezek érdekes dolgok.

A másik kedvenc, jó kis feldolgozás:

 Érkezek lassacskán

 

A bejegyzés trackback címe:

https://35plussz.blog.hu/api/trackback/id/tr488377318

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása