Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

35 feletti mindennapi gondolatok

35 plussz

35 plussz

KacérkodósKibaszottKurvaKulcs

2016. május 16.

2016. május 16. - Zso35

Hát hogy is mondjam, közel egy hét távlatában még mindig a kulcs a mozgatórugóm. Nem is értem. És a legjobb a sztoryban az, hogy most hétvégén, vagyis inkább ma elkezdtem flörtölni-kacérkodni az exszemmel. Hm? Érti ezt valaki? Mert a végén saját magam is elveszítem a fonalat, amit eddig úgy hittem, hogy én terelgetek ide-oda. Hétvégén (tehát 5 nap múlva) elvileg találkozunk ismét. Én akartam, és elsősorban azért, hogy tisztázzam a dolgot, és visszaadjam a kulcsot. Naná, hogy azt, csak vasárnapra terveztem. Nem vagyok álszent, és bizonyos dolgokra még mindig szükségem van. Sőt. Ahogy az lenni szokott, most hogy volt lepedőgyűrés, jobban is lenne kedvem egy kis ehhez és ahhoz, mint az elmúlt közel 6 hónapban összességében. Szóval én úgy terveztem, hogy megyek, iszunk-eszünk, gyűrűnk én meg előállok a szituval, miszerint nekem ez hosszútávon nem fog menni. És elválnak útjaink, mert őszintén nem tudom, hogy milyen úton-módon tudnánk mi újra kezdeni. Nem azt mondom, hogy nem lehetne megpróbálni, de lehet ez kicsit korai lenne, vagy továbbmegyek, lehet semmi értelme nem lenne. Tényleg nem tudom. Ezen agyaltam ahogy buszoztam hazafelé. Főleg, hogy szerintem ő a jelenlegi szituban azt látja, hogy szex áll a házhoz és a szexért nem kell különösebb erőfeszítést sem tennie. Most már azt írja, hogy menjek pénteken, ne szombaton. Ez azért "durva", mert héten (amikor már tudtam, hogy talizunk), már eszembejutott, hogy akár pénteken is indulhatna a hétvége. Bár én inkább a szombatot preferálnám. Főleg, mert ő holnap megy ki Németbe dolgozni, és csak pénteken jönnek vissza. Meló után átvergődni Óvárra sok kedvem nem lenne pénteken. Úgyhogy szombat lesz.

Azért az nem kicsit durva, és jókat vírultam ezen a dolgon délután, hogy az exszemmel flörtölök egy héttel azután, hogy majd egy év után olyan isteneset dugtunk. Mintha nem is mi lennénk. Azért is érdekes ez a dolog, hisz teljesen más irányból indult el ez a kapcsolatfelvételi dolog. Ezért sem tudom, hogy működne-e a kapcsolat a jövőben vagy sem. És kapcsolat alatt nem csupán szexen alapuló dolgot értek.

Arra nem vagyok alkalmas, vele főleg nem. Annyira nem vagyok keménylegény a gáton. Ezt sajna be kell vallanom, és elsősorban magamnak, de neki is. Egy dugás, vagy kettő még oké. Bár ezzel is elindítunk egy folyamatot, ami újabb és újabb találkozásokat generálna. De hogy hónapokig csak összejárjunk dugni, ami eleve nem csak dugás, mert nem tudjuk letagadni (én annyira nem is akarom) a közös múltunkat, az nekem nem megy.  Ahogy most sem csak alvás volt egymás mellett, úgy aludtunk mint anno. Nem tudjuk levetkőzni a közös múltat, ő sem tudja. Csak az a kérdés, hogy ő mit gondol erről. Mármint ami most folyik köztünk. Két Single minden bizonnyal örül a társaságnak, főleg, ha olyan emberrel töltheti el, akivel anno azért voltak jó-jobb időszakai. De ezt úgy kell megoldanunk, hogy lehetőség szerint ne sérüljön (vagyis ÉN ne ) senki. Úgyhogy még van hova fejlődnie ennek a kulcsos sztorynak. Nem is meglepő, hogy az általános mottóm már évek óta a "kezemben a kulcs" szállóige. Na tessék, hát itt van vazze, kezdjél vele valamit. Hálisten a héten ő nem lesz elérhető, hisz külhonban lesz, így lesz időm újra neki veselkedni a testedzésnek, mert sajna hogy otthon voltam mérlegre álltam és nagyon nem tetszett amit ott láttam.

Úgyhogy testedzésre fel! Éljen az izomláz forevör. Folytatás következik... :)

HISZEM, HOGY HOLNAP EGY CSODÁLATOS DOLOG FOG TÖRTÉNNI VELEM! :)

u.i.: Ja, amúgy napra pontosan 9 hónapja nem dohányzok. És erre kibaszottul BÜSZKE vagyok!!! :) :O

A bejegyzés trackback címe:

https://35plussz.blog.hu/api/trackback/id/tr178723370

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása