Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

35 feletti mindennapi gondolatok

35 plussz

35 plussz

A szex vajon mi?

2016. május 01.

2016. május 01. - Zso35

Kemény témát fogok ma boncolgatni, látszik, hogy nem írok túl gyakran, ezért csak gyűlik-gyűlik bennem a gondolat áradat. Jöttem volna én előbb is, csak aztán a hétköznapi esték csak úgy sitty-sutty el szoktak volt telni, mindig van mit csinálni, mert hát ugye főzök, meg mosogatok, meg lesem a netet de minek.

Mostanság a társkeresőn is több időt időzök, mint kellemes volna és általában mindig nagyobb a fejem, mint amikor belépek az oldalra. Elkeserítő a tény, hogy a mai pasik (bár ugye a rossebb tudja, hogy a férfi profil mögött valóban férfi áll-e) mennyire el vannak anyátlanodva, vagy éppen mennyire anyásak. Ki van írva az adatlapomra, hogy fénykép nélkül ne fárasszuk már egymást, erre fel mégis kik írnak, naná, hogy a fénykép nélküliek. És amikor udvariasan rákérdezek, hogy ugyanmár miért is írtál rám, és ugyanmár miért nincs képed, akkor 99,9%.-ban azt kapom válaszként, hogy hát kérjek engedélyt, hogy megnézhessem az albumát. Ja, vagy úgy. Szóval a pasi lehet annyira kemény állat, hogy kép alapján szelektál, de én nőként majd kérjek engedélyt, hogy megnézhessem az ő egyetlen képét, ami fasza messziről van fényképezve. Anyád. Rá kellett jönnöm, hogy merőben kevesebb energiám, türelmem van a balfaszokhoz, mint anno. Vagy pedig jelenleg csak a balfasz (vagy ne adj isten beteg állatok) marhákat bírom bevonzani. Múltkor egy csávó azt írta, hogy legyek a csaja, mert a 800 milllás vagyonának nincs örököse. Ezt az üzit 3szor is megosztotta velem (a Ctrl+C, Ctrl+V nagyon ment neki) és amikor a visszareagáltam, akkor mindenféle nem éppen szép jelzővel illetett. Szóval nem igen vágom, hogy mi történt az elmúlt 5 évben a netes társkereső oldalakon, hisz oké, hogy anno is voltak balfaszok, de hogy ennyi? :(

Győr még mindig nagy szerelem, sőt most hogy azért az idő is kezd egy kicsit tavasziasabb lenni, még inkább szeretem. Olyan jó reggel mégha hideg is van a történelmi utcákon sétálni. :) Ez mindenképpen pozitív, amiért minden áldott nap hálás is vagyok, a Sorsomnak!

Kerek egy hete video chat-teltem Kanadában élő lelki társammal, kemény 1,5 órát. Nagyon faja volt, főleg, hogy mi kb. 4 éve nem találkoztunk személyesen, így külön élmény volt face-to-face látni egymást. Sz. szerint nem kellene annyira kategorikusan kijelentenem, hogy csak és kizárólag tartós kapcsolatot keresek. Hát nem tudom, ezzel egy kicsit elültette a bogarat ama nagy fülembe. Mertugye én anno eldöntöttem, mielőtt újra regisztráltam a társkeresőre, hogy most azért kicsit más szisztéma alapján keresgélek, mint anno. Hisz anno azért voltam fenn, mert ismerkedni és élni akartam. És ezt anno be is váltotta a net, hisz éltem, pasiztam, és még egyéb dolgokat is csináltam. De nem akarom, most már ugyanúgy. Nem az, hogy öreg lennék, csak annak az életnek akkor és ott volt meg a varázsa, és persze így visszagondolva, azért voltak merész húzásaim (pl. este elindulni a II.kerületből a XXII.kerületbe, mert éppen szexelni akartam/akartunk stb.). Bár az tény, ha nagyon meghúzom a vonalat, akkor lehet hogy kurva sokáig várhatom a herceget a szürke trabival megérkezni. Szóval nem tudom. Minden bizonnyal döntésemet az is nehezíti, hogy anno Bp-en nem egyedül éltem, ergo volt hátszelem, ami most ugye nincs meg. Tegnap azért volt egy pozitívnak tűnő fiatalember a net lágy ölén, naná, hogy a holdon él jelenleg, pedig a maga kis 214 cm-es magasságával örömésbódottág lenne. Ilyen az én formám. amúgy Sz.-szel azért is volt faja a talking, mert jókat röhögtünk a réges-régi randijaink emlékén, sőt volt olyan szitu amire ő emlékezett én meg nem. Pedig mikor volt már a Bódog napi Bódogság. :)

A bejegyzés címére visszakanyarodva. Az elmúlt napokban közelebb jött ismét a téma, nem is tudom, hogy volt-e különösebb előjele. Biztos. A hét elején megírtam az exnek, hogy mizu velem (itt van egy * - visszatérek mindjárt), illetve azt is leírtam neki, hogy a drága régi együttese üldöz a balfasz slágerével, amit minimum kétnaponta meghallgathatok a helyi rádióba. Szóval ugye felkerült a porondra ismét, aztán Sz-féle beszélgetés, meg egy netes chat egy ismeretlennel, ami rádöbbentett arra, hogy vazze már 5 hónapja Single vagyok, illetve több, mint 5 hónapja nem szexeltem. És bár engem ez a téma soha nem viselt meg annyira, most valamiért elkezdett rugózni rajta az agyam. Pl. azon, hogy lehet-e az ex-szel dugni szakítás után? És ha igen, akkor miért nem? Tegnap még szerencse, hogy kellőképpen fejbebaszott a másfél doboz Zipfel (ami kurva jó amúgy) sör, mert már majdnem írtam az ex-nek hogy erről mi lenne a véleménye? De nem tettem, szerencsére. Vagy nem, hisz ma már tovább is szőttem a sztoryt.:P Hisz  bár sűrűn nem műveltük (főleg a kapcsolatunk végén), de ha volt (és főleg az elején), azért igencsak odabaszosra sikeredtek a közös lepedőgyűréseink. Próbáltam volna emlékek között kutakodni, hogy voltam-e már hasonló szituban? Dehát nem igen találtam semmit, hisz kapcsolatom nem volt egy sem ilyen hosszú, illetve ha szakítás után újra volt szex az ex-szel, akkor általában annak nem volt túl jó vége. Ettől azért most is tartanék, bár én úgy gondolom, hogy felnőtt emberként elvileg tudnánk különbséget tenni, fizikai és érzelmi vonzódás között. Tök jó, hogy én most ezt így "tervezem' aztán lehet ő már rég mással gyűri a lepedőt, ki tudja. Bár erről nem ír-beszél, ahogy a kapcsolatunkról sem sűrűn beszélünk (nem mintha amúgy másról sűrűbben cserélnénk eszmét). Ja, a *-os rész. Április elején eljött hozzám, és 4 hónap után újra találkoztunk. Érdekes volt. Elhozta a nála hagyott cuccaimat, amikért amúgy én akartam volna elmenni, de szerintem volt benne valami lelkiismeret furdalás, hisz akárhonnan is nézzük Ő hozott anno kényelmetlen helyzetbe, és most kíváncsi arra, hogy jó helyre kerültem-e. Nem volt itt nagyon sokat, kb. 1 órát. Normálisan elbeszélgettünk, főleg rólam volt szó. Ami leesett nekem ezen a találkozón, hogy valóban vége van, hogy nem is akarnám újra kezdeni, mert nem vagyunk már egy hullámhosszon (nem tudom, hogy valójában voltunk-e valaha egy hullámhosszon, illetve, hogy ez kiderülhet-e valaha). Ehhez képest, most előáll a fejem a közös szex lehetőségével?! Azért az emberi elme nem mindig normális, valljuk be. :) Igaz abban van egy kis igazság, hogy túl sokáig nem kellene böjtölnöm, mert abból eddig mindig bibi következett, és olyan emberek kerültek az ágyamba, vagy én az ő ágyukba akikkel nem igen kellett volna taliznom. Nem azt mondom, hogy nagyon mellé nyúltam volna anno, de ha több hónapig (ne adj Isten évig) nincs ungi-bungi akkor az ember már kellőképpen nyitott bármely megoldásra, ami nem mindig jó. Na erre varrjál gombot kisanyám, ha nincs min törnöm az okos bukóm, akkor keresek én témát.

Halott Pénz és Wellhello Volt fesztiválos bulija meg van oldva. Sőt, nagyon is faján van megoldva. Mert jönnek július 23-án Győrbe koncertezni, itt az albi közelébe, és ingyenes lesz a buli. :) Így Sopron és Volt fesztivál leszavazódott, hisz az egy kicsit drága, mert kb. 13e forint a napi jegy, ergo azt az egy napot 20e alatt sehogy nem úsznám meg, az meg egy kicsit sok. Így meg lesz buli, még piára is futja majd, plusz ha nagyon szétcsúsznék, még haza találok mászva is. :)

Most hirtelen azt hiszem ennyi lenne, almás palacsintát kellene sütnöm, mert valamiért be vagyok rája indulva, ha már egyszer nincs szex :D

HISZEM, HOGY HOLNAP EGY CSODÁLATOS DOLOG FOG TÖRTÉNNI VELEM!!!

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://35plussz.blog.hu/api/trackback/id/tr988677728

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása