Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

35 feletti mindennapi gondolatok

35 plussz

35 plussz

Szexeltem álmomban...., na de kivel?!

2016. augusztus 07.

2016. augusztus 07. - Zso35

Még mielőtt belevágnék a lecsóba, márami a címet illeti. Rövid helyzetjelentés: basszottul elfeküdtem a nyakamat, nem kicsit, hanem kurvára nagyon, ami csupán azért gáz, mert már elkezdtem pakolászni és most konkrétan fél ember vagyok (csupán). Elvileg jön valami hideg front is kedd-szerda körül, tuti, hogy azt is érzem, mert ropogok, mintha muszály lenne. :( A ruháim már zsákban figyelnek, csupán 5-6 db zsák van....., konyhában még semmit nem pakoltam azt majd holnap. És kedden elvileg indul az átcipekedés, jó kis sejehaj formálás lesz, a másodikról a másodikra cipelni, de amúgy is seggformázáson agyalok már egy ideje, ez lesz a kezdő lépés. :)

Kedves T visszatért az éterbe. Bár őszintén bevallva fingom nincs, hogy mit is akar az ifjú titán. Ugyebár már két tali is elmaradt (na nem miattam), volt hogy napokig nem is beszéltünk. Őszintén én nem is nagyon várnék már semmit ettől az egésztől - max. az egómnak azért jól esik egy kicsit a szitu, de nem látom értelmét hosszútávon még akkor sem, ha igencsak tetszetős a felsőteste. Mert persze hogy-hogynem az albi kérdésből átmásztunk a ki hogy merre miért kérdéskörre, meg fénykép osztogatásra.

Pénteken is kb. éjjel 2ig nyomtuk a szöveget, meg a képeket. Amúgy élőben nem beszéltünk soha, pedig megvan a telószámunk oda-vissza. Soha nem is találkoztunk és sejtésem szerint nem is fogunk. Nesze neked Győr megismerés (anno annyira nagy volt a szája), őszintén már az is eszembejutott, hogy nem is fiú, hanem lány. :) Ki tudja, ebben a virtuális világban már semmin nem lehet meglepődni.Úgyhogy nem igen tudom,  hogy mit kezdjek a szituval, bár amíg nem merül fel normálisan a személyes találkozó igénye, addig kár is lenne bármiről is elmélkednem. Ő nem igen sietteti a dolgot (a héten szabin volt, ergo azért csak belefért volna az idejébe és mint tudjuk az embernek ARRA VAN IDEJE, AMIRE SZERETNÉ, HOGY LEGYEN!! ez örök igazság, saját magamat is beleértve).

Szóval a péntek este, vagyis inkább éjjel. Nem kicsikét voltam becsicsentve, mert megittam 4 sört. Ennyit mostanság nem igen szoktam, plusz a hét eléggé lefárasztott, így nem kicsit nyomta meg a fejemet. Na, és jött az álom. De még milyen..... :D Az, hogy az ember életében jelenleg nincs szex, magával hozza azt a dolgot, hogy az intimitás egy kicsit hangsúlyosabb téma, ha más nem álmomban. Ezzel nincs is semmi "baj", ez eddig is így volt, és ezután is így lesz. Hisz nem vagyok fából, és már több, mint egy hónapja nem gyűrtem lepedőt (előtte meg azért 2 hónapig elég intenzívnek volt mondható az életem ezen része). Hiányzik a szex, még akkor is, ha a tőlem telhető dolgokat naná, hogy megteszem a hiánypótlást illetően, de azért az nem ugyanaz. Szóval szexeltem álmomban, nagyon is jóféle szex volt, bár minden egyes momentumra nem emlékszem, de azért pár mozzantra nagyon is jól. Pl. arra, hogy kivel...... Van nekem egy Cs.T. kollégám, ő a közvetlen kollégám, akiről először teljesen mást hittem, hogy milyen pasi is, mint amit most tudok róla. Mióta mi együtt dolgozunk, van valami nem is tudom mi köztünk. Valami furcsa "vibrálás" vagy mi a szösz, ami általában abba merül ki, hogy szeretjük szívni a másik vérét. Olyannyira megy ez köztünk, hogy más kolléga már rá is kérdezett, hogy mi most akkor járunk? Eddig ugye 4en voltunk az irodában, de a héten már csak 2en ügyködünk, és így hogy egymásra vagyunk-voltunk utalva elég sokat beszéltünk (nem mintha eddig nem tettük volna). Egy kicsit jobban megnyílt nekem, ami nagyon jól esett. Ő valamiért azt hiszi, hogy nincsenek érzései, és ezt mondogatja állandóan, miközben meg arra vágyódik (ezt ő mondta), hogy szerelmes legyen. Volt egy ilyen beszólása is (bár kétlem, hogy nekem címezte volna): "Lehet, a közelében van, akire vágyódik......" Szóval 100 szónak is 1 a vége, álmomban vele gyűrtem, nem is kicsit a lepedőt. És ez a dolog egy kicsit érdekesen hat rám. Nem igen tudok ezzel sem mit kezdeni. Főleg, mert kollégák vagyunk, ergo ha valamit (bármit, akármit) félreértettem volna, akkor az nagyon cink lenne a jövőt illetően. Mármint, a közös munkánkat. Márpedig én egy ideig még itt szeretnék dolgozni. Tehát necces. Bár őszintén még csak a megérzés halvány vagy inkább halovány foszlányait vélem csak magamban felfedezni. Az tény, hogy sokat piszkáljuk, csesztetjük egymást, és mondjuk más kollégával nem keresi a fizikai kontaktust, ahogy eddig észrevettem. Szóval ilyet már évek óta nem "basztam" (jelenleg képletesen értem), ha nagyon meg is erőltetem a memóriámat akkor sem tudom, hogy mikor volt rám kolléga ilyen hatással. Hát kurva rég, vagy lehet nem is volt ilyen még soha? Az biztos hogy közvetlen kollégával tuti nem szexeltem álmomban. :D Nem akarok nagyon ezzel foglalkozni, de még gombot sem akarok rája varrni. De úgy éreztem, hogy le kell írnom. És még valami, lassan be kell újítanom valami pasi szerűséget is. Na jó, nem csak szerűséget. Hisz az idő telik, a hormonjaim meg a szokásos játékot űzik velem. Egy kosza gondolat erejéig felmerült bennem az exem, mint lehetőség a kínjaim ellenszereként. De elvetettem az ötletet - testileg rendbejöttem, nem kellene ismét belemászni a folyton-folyvásos situation-ba. Úgyhogy friss hús után kell néznem. Ennek mondjuk pont ellentmond, hogy ma töröltem magam a társkeresőnek csak nagyon nagy jóindulattal nevezhető love.hu-ról. Elég volt a balfaszokból, akik inkább energiát vitek el tőlem és nem hoztak semmit, max. bosszúságot, meg a szemem forgatását : "hogy ilyen nincs, dede mégis van! " Úgyhogy más oldalt kell keresnem, mert egyedül eljárni szórakozni még mindig nem pálya nekem. Erre az esetre lenne jó T. ha végre találkoznánk és végre bandáznánk vagy mifene.

Jövő héten költözés, aztán szabi, aztán hazamenés, aztán visszaérkezés, berendezkedés, és kezdődik egy újabb fejezet a Győri életemben. <3

HISZEM, HOGY HOLNAP EGY CSODÁLATOS DOLOG FOG TÖRTÉNNI VELEM!!

HISZEM, SŐT TUDOM, HOGY MEGTALÁLOM ŐT!

 

folyt.köv.

A bejegyzés trackback címe:

https://35plussz.blog.hu/api/trackback/id/tr829490396

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása